تور استانبول از شیراز

تور استانبول از شیراز

تور استانبول از شیراز جزء تورهای پرطرفداری است که به صورت هوایی و چه به صورت تور استانبول زمینی مورد توجه قرار می ‌گیرد. در حال حاضر مجموعه ندا بال با ارائه 40 درصد تخفیف در زمینه تور استانبول عید نوروز و سایر تورهای دیگر شرایط مناسبی برای خرید را فراهم کرده است.

استانبول یک شهر رویایی است که در میان دو قاره آسیا و اروپا قرار گرفته و مقصد گردشگران بسیاری در سرتاسر دنیا است. اکثر ایرانیان هم به دلیل نزدیکی مسافت و هم به دلیل امکان سفر بدون اخذ ویزا و روادید علاقه زیادی به سفر به استانبول دارند.

تور استانبول از شیراز یکی از تورهای پرطرفدار بوده که در تمامی ایام سال مورد توجه گردشگران قرار می ‌گیرد و به خصوص تور استانبول عید نوروز و تور استانبول لحظه آخری که به عنوان یک تور خارجی طرفداران پروپا قرصی دارند.

مجموعه ندا بال با ارائه تور استانبول به صورت هوایی و تور استانبول زمینی شرایط سفر را برای همه مسافران فراهم کرده تا با هر سطح بودجه و درآمد بتوانند از این شهر زیبا دیدن کنند. همچنین با امکان خرید فوری از طریق سایت و تماس تلفنی متقاضیان تهیه طور بدون زحمت می ‌توانند اقدام به تهیه تور استانبول نمایند.

تور استانبول از شیراز

تور استانبول از شیراز

تور استانبول از شیراز جزء روز های پرطرفداری است که در بین شیرازی ها و گردشگران ایرانی از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشد.
تور استانبول از مقصد شیراز به دلیل جذابیت های خاص استانبول به صورت زمینی و هوایی برای مسافران ارائه می گردد، تا این افراد بتوانند از سواحل زیبای این شهر، شب های دل انگیز و سرگرمی های متنوع و بی نظیر استفاده کنند.

جاذبه های تاریخی زیادی که در این شهر قرار گرفته، سبب شده تا تقاضای بالایی برای تهیه تور استانبول ایجاد گردد.

تور استانبول از شیراز به دلایل زیادی از جمله خرید، گرفتن وقت سفارت، گشت و گذار و تفریح و تجارت مورد توجه است و بسته به اینکه گردشگران چه خدماتی را در تور استانبول انتخاب می ‌کنند، قیمت ‌های ارائه شده برای این تورها متفاوت است.

با انتخاب مجموعه ندا بال به دلیل ارائه ۴۰% تخفیف بر روی تور استانبول از شیراز می توانید با صرف هزینه مقرون به صرفه ‌تری این تور حیرت انگیز را تهیه کرده و از سفر و گشت و گذار در شهر تاریخی استانبول لذت ببرید.

نکات مهم برای تهیه تور استانبول از شیراز لحظه آخری

قیمت تور استانبول از شیراز

به دلیل زیاد بودن هزینه تور استانبول از شیراز اغلب افراد تمایل دارند تا از تورهای لحظه آخری استفاده کنند، تا بتوانند با صرف هزینه مقرون به صرفه از این شهر توریستی و زیبا دیدن نمایند.
در هنگام تهیه تور استانبول لحظه آخری لازم است که برخی از نکات مهم در این زمینه را بدانید، تا بتوانید بهترین تور را با کیفیت خوب و قیمت ارزان تهیه کنید.

نوع هتل های تور لحظه آخری استانبول از شیراز

در اغلب مواقع هتل های ارائه شده در تور لحظه آخری در گروه هتل های ۳ تا ۵ ستاره است و در صورت پایین ‌تر بودن کیفیت هتل‌ ها از خرید این تورها خودداری نمایید.

زمان مناسب خرید تور لحظه آخری استانبول از شیراز

تور استانبول از شیراز

برای خرید تور لحظه آخری برخی از زمان ‌ها مناسب ‌تر است:
• اوایل ماه مهر
• روزهای اول هفته
• اواخر فروردین بلافاصله بعد از پایان تعطیلات نوروز
نحوه خرید تور لحظه آخری
تمامی پیامک هایی که به عنوان تور لحظه آخری برای شما ارسال می شود معتبر نیستند، پس در هنگام خرید تور استانبول از شیراز لحظه آخری به اعتبار شرکت ارائه دهنده تور توجه کنید. همچنین باید از قبل چمدان خود را آماده کرده باشید تا به محض اطلاع از تورهای لحظه آخری بتوانید برای سفر مهیا شوید.

ساعت رفت و برگشت تور لحظه آخری

معمولاً پروازهای صبح طرفداران زیادی دارد و به ندرت تور لحظه آخری برای این پروازها ارائه می گردد. در پروازهای عصر و شب تور لحظه آخری استانبول با قیمت مناسب تری ارائه می شود.

تور استانبول از شیراز زمینی

تور استانبول از شیراز

برای سفر به استانبول انتخاب تور استانبول از شیراز زمینی یک راه حل مقرون به صرفه است که از لحاظ هزینه نسبت به تورهای هوایی بسیار ارزان تر است.
با انتخاب تور استانبول زمینی از شیراز باید فاصله بین شیراز تا تهران را طی نموده و در تهران اتوبوس های استانبول را سوار شوید.

معمولا مدت زمان سفر زمینی از شیراز تا استانبول بیشتر از دو روز طول خواهد کشید؛ زیرا مسافت زمینی بین شیراز و استانبول بیشتر از ۳۰۰۰ کیلومتر است. به همین جهت افراد کمتری تمایل دارند که از این تورها استفاده کنند؛ چرا که رنج سفر و خستگی زیادی به دنبال دارد.

اما در صورت انتخاب مسیر زمینی برای سفر می ‌توانید از جاذبه‌ های دیدنی جاده بهره ببرید. چرا که از مسیرهای زیبایی عبور می کنید و با انتخاب اتوبوس های vip می توانید سفر آسوده تری داشته باشید.
تور استانبول با قطار هم یکی از گزینه هایی است که می توانید برای سفر به استانبول انتخاب کنید. اما قطار هم مانند اتوبوس به صورت مستقیم از شیراز تا استانبول وجود ندارد.

به همین سبب باید مسافران تا تهران آمده و در آنجا سوار قطار آنکارا یا وان شوند که پس از رسیدن به مقصد می توانند با استفاده از قطارهای داخلی ترکیه یا تاکسی های مخصوص خود را به استانبول برسانند.
در حال حاضر به دلیل وجود ویروس کرونا حتماً تست pcr خود را به همراه داشته باشید؛ چرا که این آزمایش در فاصله ۷۲ ساعت قبل از شروع سفر انجام شده و تا یک هفته بعد از ورود به ترکیه اعتبار دارد.

بهترین زمان خرید تور استانبول از شیراز ویژه عید نوروز

تور استانبول از شیراز ویژه عید نوروز تورهای پرطرفداری است که اغلب افراد ترجیح می دهند تا تعطیلات عید نوروز را در استانبول سپری کنند. چرا که تمامی اعضای خانواده می توانند در کنار یکدیگر بدون دغدغه و نگرانی حضور داشته باشند.
نکته مهمی که در هنگام تهیه تور استانبول عید نوروز وجود دارد، هزینه های مربوط به سفر است که برای بسیاری از افراد کاهش این هزینه ها در اولویت قرار می گیرد.
بهترین زمان خرید تور استانبول از شیراز ویژه عید نوروز دو تا سه ماه قبل از تاریخ سفر است. چرا که در این شرایط تمامی تورها جای خالی داشته و می ‌توانید با توجه به شرایط خود پکیج های مختلف تورها را انتخاب کنید.
در صورتی که قصد سفر در روزهای پایانی اسفند را دارید، بهتر است، حدود سه ماه قبل اقدام به رزرو تور استانبول نمایید.

اما برای سفر در نیمه دوم تعطیلات فروردین می توانید، در روزهای اول فروردین اقدام به خرید بلیط برای تور استانبول از شیراز نمایید.

در صورتی که به دنبال هزینه های تور استانبول هستید می توانید سفر خود را برای نهم فروردین به بعد تنظیم کنید. چرا که در این زمان شلوغی ‌های تور استانبول تا حد زیادی کاهش پیدا کرده و تورها با قیمت ‌های مناسب ‌تری ارائه می گردد.

هزینه سفر با تور استانبول از شیراز

قیمت تور استانبول از شیراز به نسبت سایر تورهای استانبول از شهرهای دیگر بیشتر است. چرا که فاصله شیراز تا استانبول بسیار زیاد می باشد.
در صورت انتخاب آژانس های گردشگری که در زیر مجموعه های خود امکان فروش بلیط هواپیما هم داشته باشند، تا حد زیادی می توانید هزینه های مربوط به تور استانبول را کاهش دهید.
به طور کلی هزینه سفر با تور استانبول از شیراز به عوامل زیادی ارتباط پیدا می ‌کند که در صورت آشنایی با این عوامل می توانید با تغییر برخی از خدمات، سفری ارزان تر را از مقصد شیراز به استانبول تجربه کنید.
دو عامل بسیار مهم محل اقامت و بلیط رفت و برگشت هواپیما در قیمت تور استانبول از شیراز تاثیر می گذارند.
برای تهیه بلیط رفت و برگشت به هیچ عنوان سراغ بلیت‌ های غیر مستقیم نروید؛ چرا که این بلیت‌ ها هم هزینه بیشتری در بر داشته و همین که افراد را در طی مسیر معطل، خسته و کلافه می ‌کند.
از شیراز فقط ایرلاین ترکیش خدمات پروازی ارائه می دهد که به نسبت سایر ایرلاین های دیگر هزینه ‌های بالایی دارد. می ‌توانید برای کاهش هزینه‌ های خود به تهران سفر کرده و از آنجا به مقصد استانبول سفر را ادامه دهید، به این ترتیب قیمت بلیط را تا حد زیادی کاهش می ‌دهید.
در مورد محل اقامت در استانبول هر چقدر که هتل انتخابی به مرکز شهر نزدیکتر باشد و تعداد ستاره های آن بیشت،ر در نتیجه هزینه بالاتری باید برای آن بپردازید و طبیعتاً برای هتل های دورتر از مرکز شهر هزینه کمتری پرداخت می شود.

تهیه بهترین تور استانبول از شیراز به صورت هوایی

تور استانبول از شیراز به صورت هوایی توسط مجموعه ندا بال با کیفیت بالا ارائه می گردد. در صورتی که تمایل به تهیه این تورها را دارید، می توانید با مشاورین این مجموعه ارتباط گرفته و پس از دریافت اطلاعات کافی اقدام به رزرو تور استانبول از شیراز کنید.
گاهی اوقات در مجموعه ندا بال تور استانبول از شیراز لحظه آخری ارائه می گردد که در صورت آماده بودن برای سفر می توانید با هزینه مقرون به صرفه تری این تور را تهیه کرده و از بهترین خدمات هتل ها لذت ببرید.
این مجموعه به دلیل کم کردن بسیاری از هزینه‌ های جانبی و ارائه ۴۰% تخفیف بر روی تور خارجی استانبول توانسته مناسب ترین قیمت ممکن را برای تور استانبول از شیراز در نظر بگیرد، تا همه علاقه مندان بتوانند به استانبول سفر کنند.